Gaziantep'te Feci Kaza! Kontrolden Çıkan Otomobil Tramvay Yoluna Savruldu

Gaziantep Gazimuhtar Paşa Bulvarı'nda sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil tramvay hattına girdi. 1 kişinin yaralandığı feci kaza nedeniyle tramvay seferleri durduruldu. İşte o anlar.
Gaziantep'te Feci Kaza! Kontrolden Çıkan Otomobil Tramvay Yoluna Savruldu

Gazimuhtar Paşa Bulvarı üzerinde seyir halinde bulunan bir otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak tramvay hattına girdi.

Kazanın etkisiyle araç rayların üzerinde dururken, çevrede bulunan vatandaşlar büyük korku yaşadı. İlk belirlemelere göre kazada otomobil sürücüsü yaralandı.

Tramvay Seferleri Durduruldu, Yaralı Hastaneye Kaldırıldı

Kazayı gören vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yaptığı ihbar üzerine bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerine ulaşan sağlık ekipleri, yaralı sürücüye ilk müdahaleyi yaptıktan sonra ambulansla hastaneye kaldırdı.

Polis ekipleri ise güvenlik önlemleri alarak tramvay hattını geçici olarak ulaşıma kapattı. Kaza nedeniyle bir süre aksayan tramvay seferlerinin, aracın raylardan kaldırılmasının ardından yeniden normale döndü.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.