Gaziantep'te Karne Günü Dehşeti! Lise Öğrencisi Arkadaşını Kalbinden Bıçakladı
Gaziantep'te karne gününde yaşanan bıçaklı saldırı büyük paniğe neden oldu. Şahinbey ilçesinde bulunan Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi önünde, karne dağıtımının ardından iki öğrenci arasında çıkan olay kanlı bitti.
İddiaya göre okuldan ayrılan öğrenciler arasında henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışmada 12. sınıf öğrencisi, aynı okulun 10. sınıfında öğrenim gören öğrenciyi bıçakla yaraladı.
Yaralı Öğrenci Hastaneye Kaldırıldı
Edinilen bilgilere göre bıçak darbesi öğrencinin kalp bölgesine isabet etti. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ağır yaralanan öğrenci ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralı öğrencinin durumunun kritik olduğu öğrenildi. Polis ekipleri olay yerinde güvenlik önlemi alırken, saldırıya ilişkin geniş çaplı inceleme başlatıldı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.