Gaziantep’te Skandal Kurbanlık Olayı! Hastalıklı Hayvan Kesildi, Etler İmha Edildi
Gaziantep’te Kurban Bayramı’nın ilk gününde kesilen bir kurbanlık hayvanda sağlık sorunu tespit edildi. Şüpheli etler ekipler tarafından imha edildi...
Yayınlanma:
Bir vatandaşın kurbanlık olarak kestiği koyunun durumundan şüphelenilmesi üzerine durum yetkililere bildirildi. İhbar sonrası bölgeye gelen veteriner ekipleri ile Şehitkamil Belediyesi zabıta ekipleri, halk sağlığını korumak amacıyla harekete geçti. Kontrollerin ardından hastalıklı olduğu belirlenen etler, gerekli güvenlik önlemleri alınarak imha edildi.

Ekipler hastalıklı hayvanın nereden geldiği, aynı hayvanla birlikte gelip kesilen hayvanlar olup olmadığıyla ilgili çeşitli soruların cevabını alabilmek için inceleme başlattı.
Asayiş
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.