Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında yaşanan toplu rahatsızlanma paniğe neden oldu. Sabah saatlerinde meydana gelen olayda, 30'dan fazla işçi mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleriyle hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgilere göre olay, Gaziantep 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan tekstil fabrikasında yaşandı. İddiaya göre fabrikadaki içme suyundan tüketen bazı çalışanlar kısa süre sonra mide bulantısı, baş dönmesi ve halsizlik yaşamaya başladı. Rahatsızlanan işçilerin sayısının kısa sürede artması üzerine durum 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi.
Çok Sayıda Ambulans Fabrikaya Sevk Edildi
İhbar üzerine olay yerine çok sayıda sağlık ekibi ve ambulans yönlendirildi. İlk müdahaleleri fabrikada yapılan 30'un üzerindeki işçi, ambulanslarla OSB Şehitkamil Devlet Hastanesi Ek Binası'na kaldırılarak tedavi altına alındı.