Gaziantep emlak piyasasının kalbinin attığı Şehitkamil’de, vatandaşları ve gayrimenkul sektörünü yakından ilgilendiren önemli bir gelişme yaşanıyor. Türkiye’nin en yüksek işlem hacmine sahip merkezlerinden biri olan Şehitkamil İlçe Tapu Müdürlüğü, mevcut yerinde son günlerini geçiriyor. Mücahitler Mahallesi’ndeki binasında hizmet vermeye devam eden müdürlük, 3 ay sonra yepyeni bir çehreyle vatandaşın karşısına çıkacak.
Rekortmen Müdürlükte Hizmet Aksamayacak
Şehitkamil, sadece Gaziantep’in değil, bölgenin de ticari ve nüfus yoğunluğu bakımından en dinamik ilçelerinden biri. Geçmiş yıllarda imza attığı işlem sayılarıyla "Türkiye şampiyonu" unvanını göğüsleyen Şehitkamil Tapu Müdürlüğü, taşınma sürecinde de vatandaşı mağdur etmeyecek. Yetkililerden alınan bilgilere göre, Mücahitler Mahallesi’ndeki mevcut binada önümüzdeki 3 ay boyunca tüm alım-satım, ipotek ve tescil işlemleri kesintisiz ve aynı hızla devam edecek. Bürokrasiye takılmadan, randevu sisteminin aksamaması için tüm önlemler alınmış durumda.
3 Ay Sonra Yeni Nesil Hizmet Binası Geliyor
Sektör temsilcilerinin ve hak sahiplerinin gözü ise şimdiden 3 ay sonrasına çevrilmiş durumda. Mevcut konumun sunduğu ulaşım rahatlığı bu süreçte avantaja dönüşürken, planlanan sürenin tamamlanmasıyla birlikte Şehitkamil Tapu Müdürlüğü, modern altyapıya sahip yeni hizmet binasına taşınacak. Yeni binanın, yoğunluğu azaltacak teknolojik donanımlarla ve daha ferah alanlarla Gaziantep halkına çok daha konforlu bir tapu süreci sunması hedefleniyor.