Gaziantep'te Gıda Alarmı! Denetimlerde 7 İşletme Mühürlendi

Gaziantep Şahinbey'de zabıta ekiplerinin bir haftalık gıda denetimlerinde 784 iş yeri kontrol edildi. 394 işletmeye uyarı verilirken, 35 işletmeye işlem yapıldı, 7 iş yeri mühürlendi.

Gaziantep'te halk sağlığını korumaya yönelik gıda denetimleri hız kesmeden sürüyor. Şahinbey Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin ilçe genelinde gerçekleştirdiği kapsamlı kontrollerde yüzlerce işletme mercek altına alınırken, kurallara uymadığı tespit edilen bazı iş yerleri hakkında yaptırım uygulandı.

15-21 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerde toplam 784 iş yeri kontrol edildi. Ekipler, özellikle gıda üretimi ve satışı yapan işletmelerde hijyen koşulları, ürün saklama şartları, ruhsat durumu ve mevzuata uygunluk konularında incelemelerde bulundu.

Yüzlerce İşletmeye Uyarı ve Ceza Uygulandı

Denetimler sonucunda eksiklikleri tespit edilen 394 işletmeye uyarı verildi. Kurallara aykırı faaliyet gösterdiği belirlenen 35 iş yeri hakkında ise yasal işlem başlatıldı.

Yetkililer, vatandaşların sağlıklı ve güvenilir hizmet alabilmesi için denetimlerin düzenli olarak sürdürüldüğünü belirterek işletmelerin yasal mevzuata uygun hareket etmeleri konusunda hassasiyet gösterilmesini istedi.

Başkan Tahmazoğlu: Denetimler Kararlılıkla Sürecek

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, haftalık denetim sonuçlarını kamuoyuyla paylaşarak çalışmaların aralıksız devam ettiğini vurguladı.

Başkan Tahmazoğlu, zabıta ekiplerinin sahada yoğun mesai harcadığını belirterek, vatandaşların sağlığını ilgilendiren konularda taviz vermeden denetimlerin sürdürüleceğini ifade etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri