Gaziantep'te Lüks Otomobil Dehşet Saçtı!

Gaziantep'te kontrolden çıkan otomobil, yapımı devam eden köprü inşaatı çukuruna düştü.

Olay, Şahinbey ilçesi Serinevler Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, sürücüsü ve plakası öğrenilemeyen lüks otomobil, direksiyon hakimiyeti kaybolduktan sonra kontrolden çıkarak yol üzerinde yapımı devam eden köprü inşaatının çukuruna düştü. Kaza sonrası olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay sonrası araçtan kendi imkanları ile çıkan sürücünün yara almadığı belirtilirken çukura düşen araç ise vinç yardımı ile çıkarıldı.

Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri