Gaziantep Valiliğince yapılan açıklamada; "*Basın Açıklaması* *(Denetleme)*
Koronavirüs tedbirleri kapsamında vatandaşların ihtiyaç duydukları sağlık ürünleri ve market ürünlerinin faiş fiyatlarla satıldığı şikayetleri alınması üzerine Gaziantep Valiliği oluruyla Ticaret İl Müdürlüğü koordinasyonunda gıda ve sağlık ürünleri satan firmalara denetim yapılmıştır.
09-20 Mart 2020 tarihleri arasında yapılan denetimler, vergi denetmeni , zabıta memuru ve ticaret denetmeni tarafından gerçekleştirilmiştir.
Denetlemede 171 çeşit ve 1.197 ürün incelenirken haksız fiyat artışı sağlayan 19 firmaya Ticaret Bakanlığı tarafından 10.000 ila 100.000 TL idari para cezası uygulanmıştır." ifadelerine yer verildi.
Olay Medya Gaziantep Haberleri Son Dakika Haber Haber Sitesi En Güncel Haber Sitesi





Önceki Haber
Sonraki Haber






